Monday, July 11, 2011

separuh dari akuseparuh dari aku

Kata tidak mencukupi . Senyuman memberi erti .
Supaya lebih mengasihi .
Ketahuilah hanya kamu yang ingin aku miliki

Separuh hati kamu , separuh hati aku .
Jika dicamtumkan akan menjadi kita . Tidak lengkap aku tanpa kamu .
Tidak lengkap kamu tanpa aku .

Bergeraknya bibir kamu . Sepenuh perhatian akan ku beri .
Setiap gelak tawa mu aku tersenyum puas .
Setiap rintihan kamu , pasti berkerut dahi ini .

Setiap kali kata cinta terluah darimu
Setiap kali itu aku tersenyum malu .

Setiap jeritan kamu , setiap keluhan kamu , setiap rungutan kamu
maafkan aku
kerana itu semua salahku

hey awak tahu ape erti kasih?
Kasih itu awak .
Awak tahu ape erti sayang?
Sayang itu orang .

Awak tahu kenapa org nak selalu ade nan awak?
Sebab awak sebahagian dari org .

Awak tahu kenapa org selalu rindu awak?
Sebab awak tak jumpe jalan kluar dari hati 0rg .

Awak tahu kenapa org nak awak jadi isteri org?
Sebab org da ta perlukan wanita lain jd isteri org

Awak tahu kenapa org rase org bertuah dapat awak?
Sebab org ta penah sebahagia nie .

Awak tahu kenapa walpaper org gambar awak?
Sebab tade gambar pumpuan lain . Hehe . Gurau . Sbb awak chentahati org . Supaya org boleh sentiasa tgk gmbr awk ble org nak . Kdg2 tu tipu diri sndri . Konon2 na tgk jam . Padahal na tgk gambar awk . Hehe

I l0ve u so much sayang <3

No comments:

Post a Comment