Sunday, June 26, 2011

m a c h a m - m a c h a m

 
             sekarang tamat lah sudah segala kekusutan aku . segala kekusutan yang telah aku tinggalkan di perak , tapi dalam kekusutan ada juga kemanisan . ya . aku akan merindui semuanya . segala macam makian aku lemparkan kat tempat tu . tapi akhirnya tempat tu juga yg akan aku rindukan  :) . jika dulu ta sabar rasanya nak campakkan diri dari situ , sekarang kau dah pun tercampak . kejap je waktu berlalu , dua tahun aku kat situ . dari umur aku 19 sekarang aku dah 21 , lamenye .

           aku penah cakap kat kawan2 aku . aku lah orang yg paling tak sabar na abes blaja . nak lepak nan family . kawan2 , awek . sekarang aku na lepak nan korang doe . aku na lepak kat bilek korang . smbil borak . kita hisap rokok same2 , kita tgk muvi same2 , damn . aku rindu walaupun baru je beberapa hari tgglkan tmpt tu . entah bila lagi kita semua dapat lepak skali , entah bila lagi kita dapat makan sama2 . entah bila lagi kita dapat karoke kat jamban sama . ahahahah . 
           sekarang . apa yang ada dalam kepala hotak aku adalah mencari pekerjaan . urghhh paras jgk na cari kerja nie . yelah , kita nie bukan lepasan  diploma mahupun ijazah . tapi hanya lepasan sijil . ape la ade dengan sijil . kadang2 tu sedih juga bila pergi karnival kerjaya akk tu ckp "adik kiteorg hire lepasan diploma je" hurmm sayup je hati masing2 . but its ok . life goes on dude! kao tanak amek ak kerja . ak leh try tmpat len la . ta batak la tmpat kao (ahhaahah padahal da ta dpt . nak ngarok2 pulak .ahahaha)

            alhamdulillah mmbe aku nie ada tolong carikan tempat kerja . tempat da dapat da . tinggal na datang interview je . mudah mudahan dapat  . amin~~ .

No comments:

Post a Comment