Monday, June 27, 2011

bermula

semuanya bermula dengan suatu hari . Niat pertama hanyalah untuk bertanya . Entah kenapa , lama-lama boleh mendatangkan suka . Segalanya tidak dirancang , tidak diharap jauh sekali untuk mengharap . Dah jadi setiap ketentuan . Persahabatan yang disemai , tumbuh mekar menjadi satu perasaan yang dinamakan cinta . Sekali lagi ia tidak dipinta . Ia hanya datang dengan tiba-tiba . Aku bersyukur atas hendaknya . Aku menjaga dan membaja dengan semua daya . Dengan harapan direstui olehNya .

Segala makian rayuan paksaan dan segala macam luahan semuanya adalah kerana sayang . Semakin bercambah perasaan itu , semakin kuat lah perasaan aku terhadapmu . Itulah hipotesis percintaan . Hanya kita yang rasa segala kemanisan . Hanya kita yang rase setiap kepahitan . Hanya kita yang berdoa untuk perhubungan kita . Penghalang? Pasti ada . Tidak terlepas setiap perhubungan dengan halangan . Halangan yang aku tahu kita mampu alihkan . Kerana tidak akan berakhir halangan sehingga hembusan terakhir . Tetapi . Percayalah . Akan ada aku disetiap halangan yang menimpamu . Akan ada kamu di setiap halangan yang menimpaku .

Sayang ,
0rang bersyukur atas kehadiran sayang ,
0rang bersyukur atas kasih yang sayang berikan ,
0rang bersyukur atas kemahuan sayang tok jadi chentahati 0rang .

Terima kasih sayang.

0rang akan buat yang terbaik utk sayang agar tiada penyesalan dihati sayang dengan keputusan yang sayang buat untuk bersama 0rg

Selamat ulangtahun perkenalan kita yang pertama dayang amalina

I love u so much <3 <3 <3

Moge kita sentiasa bersama hingga ke akhirnya . Amin~

No comments:

Post a Comment