Sunday, June 26, 2011

semuanya untuk kamu

           orang ta tahu dimana perlu orang mulakan dulu . terlalu banyak yg hendak diluahkan . terlalu banyak hendak dicoretkan . terlalu banyak yang hendak dikongsikan . orang rase biarlah orang mulakan dengan perasaan . perasaan yang sering memaksa orang untuk meluahkan segala-galanya .

            orang seorang yang berterus terang , segala ketidakpuashatian orang akan orang luahkan kat sayang . orang minta maaf dengan sikap orang yang sebegini , sikap yang begini kerap melukakan hati sayang . sayang terlalu banyak perasaan orang kat sayang . terlalu banyak sampai orang rasa sayang tidak mampu pun menelan semua perasaan orang kat sayang . setiap ketakutan yang timbul ketika kekasih lama sayang  menghubung sayang kembali . setiap kerinduan yang muncul bila mendengar suara sayang . setiap kesedihan yang terluah bila sayang bersedih . setiap penyesalan yang timbul pabila sayang memarahi atas kesalahan orang

            orang sayang kan awak !

           orang akui perasaan cemburu orang nie kuat . kadang2 merimaskan sayang . kerana hampir setiap perbuatan sayang dengan kawan2 lelaki sayang menjadi satu kesalahan kepada orang . itulah orang katakan . perasaan sayang orang terhadap sayang terlalu banyak . sayang . orang tidak mahu mengatakan orang boleh tanpa sayang . orang tidak mahu mengatakan orang tidak boleh tanpa sayang  . apa yang orang mahu katakan ialah orang hanya mahu sayang . orang hanya mahu Dayang Amalina . satu-satunya perempuan yang sentiasa bermain di fikiran orang . yang sentiasa membuatkan orang jatuh cinta .

          hampir setahun perkenalan kita , sedetik pun tidak pernah rasa mahu meninggalkan sayang , sedetik pon tidak pernah hadir perasaan bosan orang dengan sayang . banyak kelemahan orang yang sayang terima , mengapa  tidak orang ? menerima sayang seadanya . asalkan perasaan sayang terhadap orang tidak berubah . banyak yang kita lalui sayang . manis pahit kelat masam , macam-macam . sayang still tahan dengan orang . yelah kadang2 tu terkehel sikit . its ok . orang faham . sayang nama sayang sentiasa ada didalam setiap doa orang . doa yang sentiasa orang panjatkan untuk kita berdua . memperisterikan sayang adalah salah satu daripada cita-cita orang . menjaga dan menyayangi sayang adalah perkara yang orang idam-idam kan ,

                                                           I LOVE YOU DAYANG AMALINA

           Sayang merajuk lagi malam nie , orang suka sayang merajuk . comel je . pastu kerek2 . dalam hati orang rase na cubit je pipi sayang orang nie . sayang . orang hanya mahukan sayang tao . orang akan sentiasa menjaga sayang . biarlah semua orang nak memandang serong kat kita . tidak mengapa . asal kan kita bersama  . kerana hanya kita yang mengerti kita . sayang bahagia dengan orang kan??? orang pon bahagia dengan sayang , bahagia sangat . gaduh-gaduh manja tu biasalah  . yang penting bahagia kita rasa .

           apa yang bermain di fikiran orang sekarang ialah , orang ta sabar na jumpa dengan chentahati orang nie . orang suka . mungkin sayang tak perasan . bila bersama dgn sayang . ada satu ketika yang orang akan berdebar dengan sayang . ada satu ketika orang malu dengan sayang . ada satu ketika orang cover-cover dengan sayang . (pemalu jgk ak nie) . orang suka tgk mimik muka sayang orang nie , comel sangat . mimik muka merajuk , mimik muka poyo , macam-macam lagi la . hey orang ialah orang yang paling excited na jumpe sayang . sayang sentiasa doa untuk kita k . moga kita dijodohkan bersama .

            member orang ade cakap . jodoh nie 50% je . lagi 50% usaha dari kita . kita berusaha ye sayang . kita wat yang terbaik untuk masa depan kita bersama . i love you sayang . *rindu sangat2 . hurmm . sayang tahu tak yang orang suka dengar suara sayang tdur . mungkin sayang tak perasan . bila sayang tidur orang suka cakap sorang2 dengan sayang . sebab orang ade bace buku . dier cakap bila seseorang tu tidur dan kita berkata-kata dengannya dia akan mendengar dan terus masuk kedalam fikiran dia . itulah yang orang selalu buatkan sayang . orang selalu bisikkan kat telinga sayang yang orang akan santiasa mencintai sayang . yang orang akan sentiasa menjaga sayang . yang orang akan menjadi suami sayang suatu hari nanti . insyaAllah . amin~ .

             i l y s m :)    dayang amalina binti hussin     . i m y :(

No comments:

Post a Comment